Martxoa 2023
Beste leku askotan bezala, negua eta urte hasiera denboraldirako gure helmuga prestatzeko izaten dira, normalean udaberriarekin edo Aste Santuko oporrekin hasten dena.
Neguko hilabeteak prestakuntzarako, azpiegiturak prestatzeko, produktu berriak planifikatzeko edo beste turismo-eragile batzuekin lankidetzan aritzeko erabiltzen dituzte gure enpresa askok. Barruko lan eta ikusezina da, eta Lea-Artibai helmuga lehiakorragoa eta jasangarriagoa izaten laguntzen du.
Horrela, urteko lehen hilabeteetan, Lea-Artibaiko enpresak eta teknikari kudeatzaileak hainbat forotan izan gara, gure eskualdean aplikatu ahal izango ditugun ideia berriak ikasteko eta sortzeko balio izan dutenak:
- Fokus On, BFAren eskutik, Bilbao Bizkaia 2023rako Ekintza Plana aurkezteko ekitaldia. Bertan, lehen eskutik ezagutu ahal izan ditugu lurraldean garatuko diren sustapen-programak. Ekitaldi horretan, Bilbao Bizkaiaren parte garen enpresak eta helmugak lurraldeko ekosistema turistikoaren parte sentitzen gara.
- Euskadiko Ekoturismo Foroa: produktu horretarako merkatu espezifikoen azterketaz gain, lankidetza-adibideak ere ezagutu ditugu, baita helmuga ekoturistikoen kudeaketa edo turismo-segmentu horretan espezializatutako eskaintza duten ostatuen kudeaketa ere.
- Zikloturismo Tailerra, Basquetourrek antolatua: Tourraren etorrerak Euskadin txirrindularitzarekin zerikusia duen guztia bultzatu duen une hauetan, zikloturisten profil ezberdinak ezagutu ahal izan ditugu, baita negozio turistikoak haien beharretara egokitzeko aukerak ere. Bike-zone bat sortuz materiala gordetzeko, jatetxe-arloko zerbitzuetan pertsonalizazio handiagoa eskainiz edo erreferentziazko tailer baten kontaktua izanez…jarduera txikiekin eskaintza espezifiko bat sor daiteke, betiere azpiegitura egokiekin batera. Horren erakusgarri da Ispaster, zailtasun-maila desberdineko ibilbide espezifikoak prestatu baitira.
- Euskadi Gastronomikaren lan-jardunaldia: Basquetourrek bultzatutako Euskadi Gastronomikako produktu-kluba lanean ari da bere printzipioak eta atxikimendu-irizpideak berrikusteko, bere balio gastronomikoak eta produktuak berresteko. Horrekin batera, sustapen-kanpaina bat egin da, irratia, sare sozialak eta eskaintza osoa jasotzen duen webgune berria barne.
Bestalde, enpresekin elkarlanean ari gara Aste Santurako eta udaberriko hilabeteetarako publizitate- eta sustapen-jarduerak abiarazteko. Atal honetan, sare sozialen sustapenaz gain, Paco Nadalek Ondarroara egindako bisita nabarmentzen dugu, portuko soinu-paisaiak grabatzeko, gure “turrune” eta gure “neskatilen” lana ere. Metafora ederra eskaintzen zaigu: portuko sirenak ere bisitariak erakartzen ditu…